Sähköinenopastus

Sähköiset opastus- ja informaationjakeluratkaisut mahdollistavat monikielisen opastuksen ja tiedonjakelun kustannustehokkaasti ympäri vuorokauden vapauttaen henkilökunnan muihin vaativampiin palvelutehtäviin. Sähköinen informaationjakelu opastaa perille, auttaa löytämään tuotteet, kertoo tarjottavista palveluista, aukioloajoista sekä mainostaa tapahtumista, kampanjoista sekä tuotteista.

Opastusratkaisumme koostuvat perinteisestä 2D-opastuksesta moderniin kolmiulotteiseen 3D-opastukseen, johon on liitettävissä päätelaiteriippumatonmobiiliopastus. Mobiiliopastuksessa opastusreitin voi ladata QR-koodin avulla omaan mobiililaitteeseen.

Ratkaisumme etuja ja ominaisuuksia

  • Käytettävyys
    – Käyttöliittymä on helppokäyttöinen ja houkutteleva.
  • Ylläpidon helppous
    – Tietojen ylläpitäminen onnistuu helposti selainpohjaisen hallintoliittymän avulla 24/7.
    – Hallintoliittymässä on myös tuki usealle erioikeuksiselle käyttäjälle.
  • Skaalautuvuus
    – Moduulipohjaisuutensa ansiosta asiakkaan opastus-palvelua voidaan laajentaa helposti.
  • Monikielisyys
    – Sekä näyttöpisteet että hallintoliittymä tukevat monikielisyyttä. Käyttäjän syöttämät sisällöt voidaan myös syöttää usealle eri kielelle.
  • Rajapinnat
    – Liittymät muihin järjestelmiin standardi rajapinnan kautta

Ratkaisuumme voi tutustua esimerkiksi Espoon Kauppakeskus Sellossa tai oheisesta linkistä löytyvistä malliprojekteista