Hartikaari Vuoronumero-, opastus- ja ajanvarausratkaisut terveydenhuoltoon

Hartikaari on jo useamman vuoden ajan toteuttanut ja toimittanut vuoronumero-, opastus-, ilmoittautumis- ja ajanvarausratkaisuja suomalaisille terveydenhuollon asiakkaille. Ratkaisuihin kuuluvat niin kansalaisen ajanvaraus (internetin kautta), interaktiiviset itseilmoittautumisautomaatit, vuoronumeroautomaatit, sähköinen opastus sekä palvelupalauteratkaisut. Ratkaisujamme voidaan toteuttaa ja ottaa käyttöön osio kerrallaan tai kokonaisvaltaisena pakettina, joka sisältää suunnittelun ,asiakaskohtaisen sovituksen, ohjelmistot, laitteet, tuen, ylläpidon ja koulutuksen. Ohjelmiston pohjana toimii Hartikaaren terveydenhuollon sovellus, yhdistettynä laadukkaaseen räätälöitävissä olevaan sovelluspakettiin, jotka ovat asiakaskohtaisesti räätälöitävissä. Laitteistoin käytetään eKiosk GmbH:n tai ConceptKiosk A/S:n Euroopassa valmistamia infokioskeja tai interaktiivisia esitysratkaisuja joita on toimitettu laajoihin terveydenhuollon toteutuksiin niin Suomessa, Euroopassa kuin ympäri maailman. Katso Itseilmoittautumisopastusvideo asiakkaamme ESSHP Mikkelin Keskussairaalasta tai KSSHP Jyväskylän Keskusairaalasta. Ota yhteys meihin kuullaksesi lisää tai tutustu esitteeseemme oheisesta pdf-linkistä.

Referenssejämme terveydenhuollossa ovat mm. Kokkolan, Espoon, Haminan, Imatran, Kirkkonummen, Mikkelin, Kouvolan, Jyväskylän, Nokian ja Oulun Kaupungit sekä HUS, ESSHP, ISSHP, EKSOTE, KSSHP, Carea ja Terveystalo.

Hartikaari LifeCare interaktiiviset palvelut 2015