Hartikaari WLS

Spontaani asiakaspalautteiden kerääminen, niiden analysointi sekä palautteisiin reagointi kehitystoimenpiteinään tuovat tutkitusti lisätehoa, tuottoa, tuottavuutta sekä lisää asiakkaita myymälöihin sekä palvelupisteisiin. Hartikaari Oy:n edustamalla Hartikaari WLS (We Love Surveys) sovelluksella kerätään asiakaspalaute jopa 20 sekunnissa samalla kuin asiakas esim. odottaa maksukorttitapahtuman varmistamista. Asiakaspalaute välitetään keskitetysti yrityksen omalle tai Hartikaari Oyn palvelimelle, josta se voidaan analysoida, raportoida sekä esittää suoraan joko yrityksen toimipisteessä, myymälässä tai palvelupisteellä sähköisellä Infotaululla (Digital Signage) graafisena (hymiöinä, liikennevaloina tai itse valittuina symbooleina) tai taulukkomuotoisena datana/tietona. Ratkaisussamme on mukana myös infokioski sekä web-sovellukset (mm. sähköpostipalaute ja – kyselyt), joissa voidaan esittää samat tai laajemmat kyselyt sekä tutkimukset näiden palautepäätteiden laajennuksena tai kokonaan erillisenä palveluna. Ota yhteyttä ja tutkitaan millainen ratkaisu teidän palveluissa tai myymälöissä on sopivin.

Spontaanin palautteenantoratkaisumme esitys 2015